حل مسئله خرید

حل مسئله خرید

گاهی مصرف کننده مراحل پنج گانه فرایند تصمیم گیری خرید را دنبال نمی کند و بسته به نوع و میزان و اهمیت موضوع خرید، بعضی از آنها را نادیده می گیرد.

گاهی مصرف کننده مراحل پنج گانه فرایند تصمیم گیری خرید را دنبال نمی کند و بسته به نوع و میزان و اهمیت موضوع خرید، بعضی از آنها را نادیده می گیرد.
خرید ها و محصولاتی که تصمیم گیری در مورد آنها مشکل تر است و وسواس بیشتری می طلبد دارای یکی از این سه مشخصه است: 1) گران است، 2) ممکن است پیامد های فردی و اجتماعی جدی ای داشته باشد، 3) برای خریدار دارای نقش یا ارزش ویژه ای است. خرید محصولاتی مانند اتومبیل یا لوازم صوتی- تصویری مانند خرید خمیر دندان یا صابون نیست، بلکه تصمیم گیری در مورد آنها مشکل و وقت گیر است.

شرکت توسعه و مدیریت پارسیان زرین (ably.ir)
168

نظرات یا سوالات خودرا با ما درمیان بگذارید

0912 097 5516 :شماره تماس
0713 625 1757 :شماره تماس